Sunday, May 3, 2009

KARMILA - Kurma Herbal Essence+Guarana+Za'faran


HIRAQ KARMILA KURMA HERBAL ESSENCE
(Khasiat pati kurma untuk wanita) - ( 300 ML )
RM 59.90 - Semenanjung
RM 69.90 - Sabah & S'wak

Ramuan produk ini adalah dari ekstrak kurma, akar serapat, manjakani, kacip fatimah, mirifica, kolagen dan herba-herba terpilih. Setiap bahan-bahan tersebut mempunyai khasiat semulajadi di mana mampu meningkatkan tahap kesihatan dalaman wanita.

KANDUNGAN

Air,kurma,madu,kolagen,ekstrak manjakani,ekstrak akar serapat, ekstrak kacip fatimah,habbatus sauda, asid sitrik, potassium sorbate.





KURMA - Kaya dengan protin, serat, vitamin A dan C, zat mineral atau galian seperti besi, kalsium, sodium dan potassium. Membantu menyerap tenaga dengan segera, mencegah bengkak usus, membaiki sistem saraf, tekanan, menguatkan ingatan, meredakan tekanan darah tinggi dan meningkatkan tenaga seksual.

MADU - Kaya dengan zat galian penting seperti kalsium, fosforus, sulfur, karbon, zat besi, natrium, kalium, klorin, magnesium, iodine, kuprum, manganese dan silicon serta kaya dengan vitamin-vitamin seperti A,B kompleks, C,D dan E. Madu sangat mudah dan cepat diasimilasikan dan cepat membekalkan tenaga yang diperlukan oleh badan, sangat baik untuk buah pinggang dan mempertingkatkan system imunisasi tubuh.


KHASIAT AKAR SERAPAT- Memperbaiki dan menegang tisu faraj- Membantu menegangkan payudara- Menegangkan dan mencantikkan kulit (awet muda)- Menguatkan otot dan sendi

KHASIAT KACIP FATIMAH- Mengatasi masalah senggugut- Melancarkan perjalanan haid dan mengatasi keputihan- Memulihkan sindrom tekanan sebelum haid- Meningkatkan keindahan wajah- Meningkatkan dan memulihkan saluran peranakan- Mengatasi buasir.


KHASIAT MANJAKANI- Mengecutkan dan mengetatkan rahim dan peranakan wanita- Memperbaiki system peredaran haid- Menyembuhkan luka-luka dalaman selepas bersalin- Membersihkan darah kotor- Mengatasi keputihan- Bertindak sebagai astrigen yang berkesan dalam memperbaiki tisu faraj- Melicinkan dan memelihara kulit


KHASIAT KOLAGEN- Memelihara kecantikan kulit- Mempercepatkan penyembuhan luka- Membantu memulihkan kekenyalan otot.

HABBATUS SAUDA/BIJIRIN HITAM/BLACK SEED (NIGELLA SATIVA)Habbatus sauda(black seed) yang tumbuh di Mesir, India dan Negara-negara timur tengah, kaya dengan vitamin, mineral dan serat pemakanan untuk meningkatkan sistem immunisasi dan sebagai penawar segala jenis penyakit. Ia juga meningkatkan sistem penghadaman dan melancarkan sistem pernafasan. Habbatus sauda amat baik bagi mereka yang mengalami masalah lelah, mengandungi kandungan vitamin dan mineral yang penting bagi membantu mengekalkan kesihatan tubuh badan. Ia juga dapat meningkatkan pengeluaran susu ibu yang menyusukan bayi, membantu menambahkan ransangan seksual, baik bagi penyakit ghout dan amat digalakkan dimakan secara pengambilan makanan tambahan.


KHASIAT GUARANA - Membaik pulih kelesuan yang kronik, mental dan fizikal yang lemah,tekanan & keresahan- Membaik pulih kesukaran bernafas,- Membaik pulih fungsi sek yang tidak sempurna dan awet muda- Meredakan demam, cirit birit, sakit perut, kegemukan, arteriosclerosis, kesakitan kedatangan haid (senggugut)- Mengatasi masalah tekanan darah tinggi dan diabetes


KHASIAT ZA'FARAN- Mencerdaskan minda- Mengatasi penyakit radang paru-paru, sakit tekak dan tonsil dan sebarang masalah kulit- Menghindarkan batuk dan selsema, sakit kepala (migraine), muntah-muntah- Mengatasi penyakit buah pinggang, gila babi (sawan), sukar tidur malam (insomnia)- Mengatasi penyakit kanser, lumpuh, bengkak hati atau Hepatitis A & B,- Membuang angin yang berkumpul dalam perut- Menguatkan ingatan dan menghilangkan keletihan- Awet Muda dengan kulit cerah dan bersih.


KHASIAT HIRAQ KARMILA Kurma Herbal Essence New! + Guarana + Za'faran
Meningkatkan kesihatan dalaman dan mencantikkan wanita- Mengatasi masalah senggugut dan keputihan- Menguatkan otot dalaman dan menyempitkan faraj wanita- Mengecutkan rahim dan menguatkan system kemutan- Meningkatkan nafsu dan tenaga seksual dan memberi kesan positif kepada pasangan semasa hubungan kelamin- Mencantikkan kulit serta menaikkan seri wajah dan menegangkan payudara- Membaiki system peredaran haid- Bertindak sebagai anti pengoksida



CARA PENGGUNAAN


Dua sudu besar sekali sehari sebelum sarapan.
** Ia tidak boleh diminum ketika datang haid atau wanita yang sedang hamil**


Untuk mendapat kesan yang maksimum, anda yang pertama kali menggunakan produk ini perlu berpantang untuk tidak bersama (mengadakan hubungan kelamin) selama 3 hari pertama.




No comments: